суббота, 18 мая 2013 г.

План-конспект уроку англійської мови у 2 класі


План-конспект уроку англійської мови у 2 класі
Клас:2
Тема:Кольори. Свята.
Мета: пізнавальна: вводити, тренувати лексику з теми, тренувати    
            конструкції I like / I dont like, вивчити назви нових кольорів;  
            розвивальна: розвивати пам'ять, увагу, уміння побудувати  
            монологічне мовлення; виховна: виховувати вміння працювати у
            групах та парах.
Обладнання: картки з літерами, аудіо запис, вірш з ілюстраціями, кольорові                 
                        картки, олівці, квіти, кульки, малюнок для емоційного настрою.
Тип уроку: комбінований

                                                        Хід уроку
І. Організаційний момент.
1. Привітання.
2. Тренінг.
Ми вивчимо нові слова, ми їх запам’ятаємо і будемо використовувати  у власному мовленні.
3.Емоційний настрій.
Учні виходять до дошки і малюють свій настрій.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1.Вправа «Назви літеру».
Учитель показує картки з буквами, а учні повинні їх назвати.
2. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Повідомлення теми й мети уроку.
1.     Очікувані результати:
Чого навчить мене цей урок? Що я дізнаюся нового?  Що я буду вміти?
ІV. Основний зміст уроку.
1.     Слово вчителя.
Як добре, що у нас сьогодні урок. Адже тільки ви зможете мені допомогти в цій непростій ситуації. Справа в тому, що я прокинувшись сьогодні, не знайшла своїх фарб – їх напевне викрали. Залишили тільки якийсь запис. Давайте разом послухаємо його.
2.     Прослуховування аудіозапису
3.     Слово вчителя.
А чи знаєте ви як нам потрапити в країну Colours. Я вигадала. Please,look at the blackboard .There is a poem.
4. Читання вірша.
Orange is an orange,
Yellow is the Sun,
Brown is a bear,
Purple is a plum,
Red is an apple,
Green is a tree,
I can read colours!
Listen to me!
Для того, щоб потрапити країну Colours, вам потрібно назвати кольори, які ви почули у вірші.
5.Слово вчителя. Я гадаю, що ви готові відправитися в країну Colours.
6. Презентація нового лексичного матеріалу.
Читання та пояснення кольорів .(підручник с.57)
Цей чоловік підготував нам перешкоди.У першій перешкоді Чорний чоловік бажає перевірити наскільки ми запам’ятали кольори. А перевірити це нам допоможуть кольорові картки.
7.Робота з картками. Працюємо за ланцюжком. Я показую кольорову картку, ви називаєте колір.
8. Фізкультхвилинка.
9.Слово вчителя.
Гадаю, що ви пройшли випробування. Друге завдання в інструкції Чорного чоловіка подивитися на малюнки с.57 прочитати та перекласти про що там йдеться.
10.Робота в групах.
Далі Чорний чоловік ускладнює нам завдання. На цей раз він просить нас поділитися на 3 групи. Я вам роздаю папірці, на яких намальована велика квітка. На кожній пелюсточці квітки намальована цифра. Зараз я буду під цифрами називати кольори, а ваше завдання, розфарбувати пелюстку саме тим кольором, який я назвала. (учні розфарбовують квітку)
6 пелюсток: 1- Red   2 - Orange   3 -  Yellow   4 - Green     5 - Blue                                   6 - Purple
11.Робота в парах.
Розкажіть один одному який колір вам подобається.
12. Ознайомлення з новою літерою алфавіту.
 Читання та повторення вірша за вчителем.
Бач, як хвостик на коті
Вигинає буква С?
ІV.Закріплення вивченого матеріалу.
1. Я вам дарую кульки. До речі, як англійською мовою буде слово «кулька»?Скажіть, якого кольору вам дісталася кулька і як ви ставитеся до цього кольору? My balloon is red/ I like red/
V. Підсумок уроку.
1. Слово вчителя.
Ми виконали всі завдання. Гляньте, мої фарби зявились. Назвіть їх будь ласка. Молодці, ви допомогли мені повернути мої фарби і перемогти чорного чоловіка. Ви повернули у наш світ кольори.
1. Очікувані результати.
Що вивчили нове? Яку роботу сподобалося найбільше виконувати? Чи справдилися ваші очікування?
2.     Емоційний настрій.
3.     Оцінювання.
VІ. Домашнє завдання.
Вивчити слова с. 57, прописати літеру Сс.




Комментариев нет:

Отправить комментарий